WIRTUALNE
DRUŻYNY
KUMPELSKIE

KUMPELSKI KONCEPT

Idea Drużyn Kumpelskich jest prosta: tworzymy uczestnikom i trenerom okazję, żeby oprócz cennych doświadczeń i przeżyć, z udziału w Odysei Umysłu wynieśli nowe znajomości i więzi. Razem może być ciekawiej, raźniej i weselej!

Tak jak na każdym Finale Ogólnopolskim, połączymy w pary ekipy, które należą do tej samej grupy wiekowej, ale ze sobą nie współzawodniczą. Jedyna różnica polega na tym, że w tym roku akcja będzie mieć wymiar wirtualny.


DOBROWOLNIE I DLA ZABAWY

Inicjatywa przeznaczona jest dla chętnych – czyli tych zespołów, które zgłosiły zainteresowanie w Formularzu Deklaracji Finałowych – a wszystko odbywa się na luzie, także na poziomie poszczególnych grup. Oznacza to, że do integracji z nowymi ziomkami zachęcamy wszystkich członków obu sparowanych ekip, ale nie jest to wymóg ani obowiązek. Jeśli któryś z zawodników czy trenerów nie będzie miał ochoty albo możliwości zaangażować się w zdalne kontakty, to nic nie szkodzi – a jego koledzy i koleżanki mogą pomimo to z powodzeniem zapoznać się i działać z wirtualnymi kumplami i kumpelami.


PIERWSZY KONTAKT

W niedzielę, 18 kwietnia – czyli dzień po Oficjalnym Rozpoczęciu Wirtualnego Finału Ogólnopolskiego – na adres email osoby wskazanej jako Kontakt Kumpelski waszego zespołu wyślemy:

informację, z kim was połączyliśmy i namiary na Kontakt Kumpelski tej drugiej ekipy,
podpowiedzi, jak „przełamać lody” podczas telekonferencji,
połowę treści WWW – zdalnego zadania-zabawy, przygotowanego specjalnie dla tegorocznych Drużyn Kumpelskich. Drugą połowę otrzymają wasi przyszli nowi znajomi. A co oznacza skrót „WWW”?!? Tego na razie nie zdradzimy…

Kontakty Kumpelskie powinny – nomen omen – skontaktować się ze sobą i ustalić czas oraz formułę wirtualnego spotkania obu grup. Sami uzgodnijcie dogodny termin i platformę, którą znacie i preferujecie.


POGADANIE I WYZWANIE

Otaczająca rzeczywistość powoduje, że wielu z nas doskwiera izolacja i samotność. Dlatego dla Odyseuszy wartością może być już sama okazja, by spotkać pasjonatów podobnych sobie, podzielić się doświadczeniami szkolnymi i odysejowymi z tego nietypowego roku, pożartować oraz poszukać wspólnych zajawek.

Trenerzy powinni pomóc członkom Drużyn Kumpelskich przełamać nieśmiałość i „telekonferencyjny bezwład”. Być może rozmowy i współpracę uruchomi połączenie połówek tajemniczego WWW… Na stworzenie rozwiązania zadania-niespodzianki będziecie mieli czas do niedzieli, 9 maja (3 tygodnie), a spotkań zrobicie tyle, ile chcecie.


FEJM I FANTY

Kumple mogą, ale nie muszą, zmierzyć się z WWW – niemniej jednak warto. O co będzie toczyć się gra?

Najfajniejsze rozwiązania pokażemy światu na Ceremonii Ogłoszenia Wyników. Co za omerowy fejm!

Wśród wszystkich ekip uczestniczących w zabawie, rozlosujemy zestawy gadżetów. Będą fanty na bogato!